Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΡΩΤΙΚΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ


Αγάπη θα πει να χάνεσαι, 
Αγάπη θα πει να λιώνεις, 
Αγάπη θα πει να δίνεσαι, 
Χωρίς να μετανιώνεις 

Όση ώρα είμαστε μαζί 
ξεχνώ τα βάσανά μου. 
Γι' αυτό καλή μου κάθισε 
όσο μπορείς κοντά μου

Είπα να σβήσω τα παλιά 
Να βρω αγάπη άλλη, 
Μα η πυξίδα της καρδιάς 
Εσένα δείχνει πάλη

Πιαστώ μαχαίρι χτυπάμε 
και την καρδιά μου σκίσε 
μα πρόσεχε μην πληγωθείς 
γιατί εκεί μέσα είσαι

Με ένα κινητό δεν μπορώ να σε δω, 
με ένα μήνυμα δεν μπορώ να σε φέρω κοντά μου
Όμως ξέρω όταν κοιμηθώ θα σε δω στα όνειρα μου

Όταν πεθάνω βάλτε μου 
το κινητό στο μνήμα 
και μην με θάψετε βαθιά 
γιατί δεν θα 'χω σήμα. 

Ερώτησα τη θάλασσα 
το τη εστί αγάπη 
και μου έγραψε στην αμμουδιά 
ερωτάς πόνος δάκρυ. 

Σ' αγάπησα όπως αγαπά 
ο ήλιος το φεγγάρι, 
που πάντα θα του δίνει φως 
χωρίς αυτός να πάρει. 

Όσο βαθειά κι αν βάλουνε 
το σώμα μου στο χώμα, 
νους, σκέψη και ψύχη, 
θα σ' αγαπούν ακόμα.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου